Palautus & vaihto

Tuotteiden palauttaminen

Kuppikaupan tuotteissa on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus palauttaa tilatut tuotteet 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksesta sähköpostilla osoitteeseen kuppikauppa@gmail.com ennen palautuksen tekemistä. Asiakas vastaa itse takaisin lähetettävien tuotteiden postikuluista. Kun vastaanotamme palautetun tuotteen, palautamme tilauksen kulut postikulujen kera. Palautus tehdään sille tilille, josta tilaus on maksettu tai hyvitetään laskulle, mikäli maksutapana on käytetty Klarnan laskua tai osamaksua.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli meille palautettu tuote on selvästi käytetty tai se ei ole myyntikuntoinen, voimme pidättäytyä maksamasta tilauksen summaa asiakkaalle.

Poikkeukset palautusoikeuteen

Palautusoikeus ei päde tuotteisiin, jotka on tehty asiakkaan antamien tietojen mukaan. Näihin lukeutuu tuotteet, jotka painetaan asiakkaan valitsemalla tekstillä tai kuvalla.

Mikäli tuote on viallinen, hajonnut toimituksessa tai toimitettu tuote on väärä, on asiakkaalla oikeus saada korvaava uusi tuote tilalle. Kun saat tilauksesi, tarkista heti sen kunto. Mikäli tuotteessa on vikaa, ota viipymättä meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen kuppikauppa@gmail.com. Asiaa nopeuttaa se, että kuvailet ensimmäisessä viestissä mikä tuotteessa on vikana ja jos mahdollista, voit lisätä kuvan tuotteesta viestin liitteeksi.

Näissä tapauksissa korvaamme tuotteet asiakkaalle lähettämällä hänelle uuden vastaavan tuotteen. Tässä tapauksessa asiakkaalle ei kerry mitään kuluja.

Tuotteiden vaihto

Tuotteillamme ei ole vaihto-oikeutta. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tulee sinun palauttaa ensimmäinen tuote ja tämän jälkeen tehdä uusi tilaus.

Tilauksen peruuttaminen

Tilausten peruuttaminen on ei ole mahdollista. Kun asiakas tekee ja maksaa tilauksen, lähtee tuotteet heti painoon. Tästä syystä tilausta ei ole mahdollista peruuttaa. Mikäli et halua tuotetta, tulee sinun sen vastaanottamisen jälkeen palauttaa se meille palautusehtojen mukaisesti.

Noutamatta jätetty lähetys

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tuotteiden palautus. Mikäli asiakas ei nouda tilattua lähetystä, se palautuu takaisin lähettäjälle. Perimme noutamatta lähetetyistä lähetyksistä postikulujen lisäksi 10 euron käsittelymaksun.

Noutamatta jätettyjä ja lähettäjälle palautuneita lähetyksiä ei lähetetä uudelleen asiakkaalle. Jos haluat tuotteen, tulee sinun tehdä uusi tilaus.

Tuotteet, joita ei ole voitu toimittaa perille

Asiakas vastaa aina itse siitä, että tilauksessa annetut yhteystiedot, sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat oikein. Mikäli tuotteiden toimitus ei onnistu asiakkaan antamien virheellisten yhteystietojen takia, palautuu tilaus lähettäjälle. Näitä tilauksia ei ole mahdollista lähettää uudelleen asiakkaalle, vaan asiakkaan tulee tehdä uusi tilaus oikeilla tiedoilla.